2014. január 29., szerda

Haul - Itt a tél



Sziasztok. A mai nap voltam egy kicsit vásárolni, amit az elromlott csizmámnak köszönhetek. Persze sosem tudok csak egy dologért befutni a boltokba, így most is vettem más dolgokat is. Árakat nem tudok mondani, mivel nem magyarországi vagyok...Jó görgetást. :)


Ez, mint látjátok egy ROSAL ajakbalzsam, amely ilyen világos rózsaszín színnel rendelkezik. Hát, remélem, segíteni fog, mivel csúnyán kirepedezett a szám.

Vettem egy AURA SheBunny lakkot. Eléggé kicsi kiszerelésben kapható, de nagyon szép és csillogó.

Íme egy egyszerű felső, aminek ilyen bézs/fehér színe van. Nekem nagyon tetszik.

Sook keresgélés után megtaláltam az ideális téli bakancsomat, amiért eleve is bevásárolni indultunk. Barna/bézs színe van, fent a szegélyére pedig ilyen színes anyag van varva.

A fűzőjét ha nem akarom, nem muszáj bekötnöm, anélkül is jól mutat. Egyszerűen imádom!

Ennyi volt a mai "zsákmányom". Remélem nektek is tetszik. :)

xoxo, Ebony R. Harris

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eddig nekem nagyon tetszik, csak így tovább! Ha van kedved olvass bele az én blogomba, hasonló ehhez : http://lucymoor.blogspot.hu/
    Hajrá, várom a kövi posztot!
    xx, Lucy

    VálaszTörlés
  2. Szia. Köszönöm szépen a kedves szavaidat. :) Természetesen bekukkantok hozzád. xo
    Ölel, Ebony

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szép csizma:) Szóismétlésre viszont figyelj, sok az "ilyen". :)
    Nézz be hozzám is ha van kedved:)
    Xx, AB

    VálaszTörlés
  4. Szia. Köszönöm :) Ó igen. Így visszaolvasva tényleg sok. Köszi, hogy figyelmeztettél! Persze, benézek. :) x

    XOX, Ebony R. Harris

    VálaszTörlés